-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Záruční reklamaci řešte následujícím způsobem:

  1. Výrobek řádně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě
  2. Přiložte kopii nákupního dokladu (fakturu).
  3. Popište vlastními slovy závadu přístroje a přiložte popis k zasílaným dokladům
  4. Vyberte si nejvhodnější způsob doručení reklamace:
    • osobně na adrese prodejce       
    • odesláním reklamace pomocí přepravce / např. České pošty, Zásilkovna / na adresu:
    • Prokauf Komplex s.r.o.
    • Reklamační oddělení
    • Karla Čapka 237/4
    • 790 01 Jeseník
    • Při způsobu zaslání přes Zásilkovnu nedávejte "Doručení na adresu", ale "Doručení na výdejní místo", kterým je
    • výše uvedená adresa / Hobby Market Jeseník /
    • email: info@info@izelezarstvi.cz, telefon: +420778070110
  1. Na vyřízení reklamace má prodejce 30 dní od převzetí zboží.
  2. Dotaz ohledně průběhu reklamace zodpovíme na emailu info@izelezarstvi.cz, popř. tel. 778070110
Prodejce zajistí odvoz zboží do servisu výrobce, který rozhodne o způsobu řešení reklamace. Upozorňujeme na to, že pro uznání záruky musí být výrobek používán v souladu s návodem k použití daného výrobku .

  

 

 

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.